Informeren zonder verkopen

Ik had het smoordruk toen ze me vroeg of we even konden bellen. Geen probleem zei ik, want voor haar maak ik altijd tijd. Madelon Rijkers is een van mijn eerste klanten in mijn carrière als webontwikkelaar en ik vind haar geweldig. In de periode dat ik technische VA werkzaamheden deed, plaatste ik wekelijks haar blog en podcast. Inmiddels doe ik dat niet meer, maar ik ben nog wel geabonneerd op haar nieuwsbrief, want deze vrouw heeft power. Ze heeft haar hart op de juiste plek, is open en recht voor zijn raap. Dus als je ooit een goede coach zoekt….

Toen ze me belde, vertelde ze met twinkels in haar ogen over haar nieuwe project: Het No Sales Event. Op dit online evenement gaat ze je samen met andere toppers leren WIE je moet zijn om succesvol te ondernemen vanuit je hart. Te gek, vind ik, want ik ben voor het gratis delen van waardevolle informatie.

Ik weet niet of je wel eens deel hebt genomen aan gratis online webinars, maar daar zit altijd een sales pitch in van de sprekers. Je krijgt dan vaak ook net te weinig informatie om er echt iets mee te kunnen. Als je met mij hebt gewerkt, dan weet je ondertussen dat ik daar een hekel aan heb en dat ik ben voor het geven van waarde, liefst meer dan je van me verwacht.

Dat is ook precies wat Madelon met dit evenement gaat doen: Waarde geven zonder er iets voor terug te vragen. Waarom? Omdat dat nodig is nu in deze tijd en omdat het voor haar nu voelt als iets dat ze moet doen. We hebben meer ondernemers nodig die vanuit hun hart waarde brengen in de wereld die nu toch wel heel donker lijkt te zijn.

Ik luister aandachtig naar haar verhaal en als ze de vraag stelt of ik voor dit evenement kosteloos een website voor haar wil maken, roep ik direct JA! “Waar ik de tijd vandaan moet halen, weet ik niet, maar ik doe het gewoon”, dacht ik. Want als ik kan bijdragen aan meer levensgeluk in de wereld door inspirerende mensen zoals Madelon een platform te geven, dan ben ik van de partij.

En ik denk dat jij er ook bij moet zijn op dit evenement. Als jij al klant van mij bent, dan ben jij een ondernemer die iets heel moois doet. Ik wil graag dat jij succesvol bent in dat wat je doet. Als jij nog geen klant van mij bent en je bent toch op mijn website gekomen, dan heb jij vast ook plannen om online te gaan ondernemen.

Zorg dat je er bij bent dan, je hebt niets te verliezen en alles te winnen. Leer hoe jij vanuit je hart kunt ondernemen in vrijheid, met tijd en ruimte voor jezelf. Je hoeft niet naar verkooppraatjes van de sprekers te luisteren, want op deze unieke gelegenheid, gaat niemand jou iets verkopen. Hoe cool is dat?

De website is inmiddels klaar, dus check hem hier even voor de info en datum. Ik vind dat ie gaaf is geworden, ik ben benieuwd wat jij ervan vindt. Laat je het me weten?

Sharing is caring...

Gerelateerde Posts

Hoe bereik je jouw doelgroep?

Het hebben van een specifieke doelgroep is cruciaal bij je online zichtbaarheid. Business coaches noemen het ook wel je ideale klant. Het

Wat voor soort website zoek jij?

Mijn eerste website was een informatieve website voor mensen die wilden afslanken. In die tijd werkte ik op kantoor als software tester

De voordelen van een website

Om maar direct met de deur in huis te vallen: 93% van de aankoopbeslissingen start met een zoekopdracht in een zoekmachine. Als

Deze website gebruikt cookies. Door verder te gaan op deze website accepteer je ze automatisch.