De schilder met het afbladerende huis

Herken je dat? Dat je graag alles tot in de puntjes verzorgd wilt hebben voor je bedrijf en dat je enorm baalt als er iets mis gaat?

Vandaag mocht ik dat zelf ook weer even ervaren. Ik kreeg een leeg bericht van iemand en mailde haar terug om haar te vragen wat ze me wilde vragen. Ze gaf aan dat ze had geprobeerd mijn ebook te downloaden, maar dat ze een error kreeg.

Ik ging natuurlijk direct op mijn website kijken wat er mis ging. Was ik gewoon helemaal vergeten mijn email marketing provider te veranderen van Mailblue naar Sendinblue. Ik was een poosje terug geswitcht uit pure enthousiasme voor Sendinblue, maar vergat dus mijn formulieren aan te passen, in alle drukte.

Lekker bezig Linda! Pfff, direct schiet de vraag door mijn hoofd, hoeveel mensen al hebben geprobeerd om het ebook te downloaden en zijn afgehaakt. Allemaal gemiste kansen….

Wellicht is dat waar. Aan de andere kant: De reden dat ik deze domme fout kon maken, is dat ik heel veel klanten heb waar ik met hart en ziel voor ontwerp en ontwikkel. Ik heb gewoon eigenlijk geen tijd voor mijn eigen website en heb tot nu toe alles snel snel gedaan.

Hoewel ik de schilder ben met het afbladerende huis, heb ik toch besloten om daar iets in te veranderen. Een dag in de week reserveer ik voor mijn eigen dingen. Blogs, social en mijn huis schilderen met alle nieuwe technieken die ik steeds weer leer. Zo kan ik jou nog beter laten zien, wat er allemaal mogelijk is met je website.

Dus zonder mezelf af te schieten voor de fouten die ik maak, kies ik ervoor van ze te leren. Ze maken me duidelijk hoe ik dingen anders kan doen en pas ze vervolgens direct toe.

Wat wil jij nog verbeteren aan je website?

Sharing is caring...

Gerelateerde Posts

Welkom op mijn website

Je bent trots op je website en wilt je bezoeker natuurlijk van harte welkom heten in jouw online domein. En hoe warm

Plan tijd voor jezelf

Dit jaar voelen de feestdagen voor mij een beetje anders, omdat de dagen nu eenmaal een tikkeltje donkerder zijn dan normaal. Als

Informeren zonder verkopen

Ik had het smoordruk toen ze me vroeg of we even konden bellen. Geen probleem zei ik, want voor haar maak ik

Deze website gebruikt cookies. Door verder te gaan op deze website accepteer je ze automatisch.